Sol vind och vatten!

Visst är vädret underbart? Visst får man lust att skuta av lycka att det äntligen är varmt.. Idag kunde jag gå i stan i shorts och bara en tjocktröja. Gissa vem som var lycklig? Joh jag!
Epic dag, kom till skolan, lektionen var inställd. Kom på att jag glömt datorn, drog med mig Emma till Bjärred för att hämta den och sedan tillbaka till Lund. Hade en lektion och efter den fick jag tillbaka min skoldator från lagningen. :)
Ska på klassfest ikväll, kommer bli skit kul, kul att umgås lite mer utanför skolan. Hahah får besöka Dalby för första gången också, woho XD

Sommarkläder idag <3


Hahah smexiga cambilder, hoppas det räcker? XD
Åh ja just det, loooov! Kärlek

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0