Pepparkaka?

Min dag har varit helt underbar, åååh vad soligtväder kan få en att känna sig så bra! Allt som har känts dåligt senaste tiden var bara bortblåst på någon sekund, det kändes så skönt. Kärlek till vädret <3
Lov nästa vecka och då ska jag träffa massor av underbar vänner men också göra prov, ja jag kommer göra ett prov på lovet och nej inte omprov. :)
Men men pepparkaka? Ja tog ett glas cola nu på kvällen, alltid nam nams med en sak smakade konstigt, det smakade pepparkaka, min cola brukar aldrig göra det och tror inte er brukar göra det? Inget fel eller så men bara lite wierd om vi säger så. Mina smaklökar gillar väl inte mig längre?



Som ni ser er mina naglar målade, wow va? Började med att alex gjorde super fin fransk manikyr på mig i tisdags när vi sov över. men under dagen fuckade det sig så jag köpte egen färg och målade om idag.. Inte lika fint som alex palex men kanske godkänt iaf? :)

See yah <e

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0