Hallo efter någon vecka!

Okej ja ja dåligt bloggande, känner att jag inte riktigt logga in och sätta mig här. Har några få trogna läsare och måste säga att nja ni behöver inte kolla varje dag för det kommer nog fotsätta såhär segt :)

vad händer jut nu? Jo det är mycket med familjen, någon ligger på sjukhuset för operation och lite annat så nej jag har inte haft lust att sätta mig här och skriva en rad till er. Nu ska jag ha geofrafi om mindre än fem minuter. Hade ett prov idag, fan för att vara sjuk...

Hänt något kul i erat liv som ni har lust att berätta kanske? Bättre än mig, haft en mys helg med Sofia, Anna och Alex.. Jah var ledig måndag och tisdag så min helg har varit riktigt skönt och långt, men under dagarna gjorde jag fan inget vettigt. Borde kanske skaffa ett liv, någon som har något till salu? :)


Mys bild på mig och Alex, visst är vi glada och fina? :) Mhm ut och fota med Alex snart hoppas jag <3

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0