Kaaaallt

Damn det är kallt! Ush typ tio minus ute och jaah det är riktigt mycket för att vara i skåne. Skulle gärna krypa in under filten men jaah, jo det kan jag ju faktiskt göra :)
Idag var en jobbig dag, iaf att gå upp. Kunde inte somna så ush det var hemskt att dra sig upp. Men kom till skolan och det blev en väldigt bra start. Fick de nya scheman som vi kommer börja använda den 20. Då har jag sovmorgon till tio på måndagar och slutar fem i två!! Sen det senaste vi slutar är klockan tre så det är naaajs :)

Men det var inte en mycket jobbig dag, idrotten var inställd så slutade halv ett. Gud vad underbart det var.
Mitt humör är nu på bra humör så jag hoppas det räcker helgen ut. Saknar Y men hon kommer på måndag till skolan :D

Bara helgen kvar, hm någon som vill hitta på något?

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0