Hallo :)

Ja förlåt jag har inte orkat skriva de senaste dagarna men nu har jag tid iaf :)
Vad har hänt i mitt liv då? Haha jah inte mycket, tyvärr blev det ingen träff i Eslöv i helgen men istället blev det tjejkväll med Anna, Sofia och Alex :) Det var mys mys men tyvärr var mitt humör lite dåligt humör men det var för jag hade ont i magen..

I söndags var det en mys dag där jag var inne och tog det lugnt. Och idag hade jag sovmorgon så det var helt underbart.

Åååh jag saknar lilla Clara, min underbara systerdotter som är sötast.. Har inte träffat henne på två veckor typ om inte mer :( Men i veckan hoppas jag verkligen att jag får träffa henne annars kommer jag bli galen!


Min underbara systerdotter <3


See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0