Funderingar... Hm det slutar aldrig bra

Hela kvällen, dagen, och veckan har jag funderat mycket :) Då menar jag på allt möjligt, jag har alltid funderat väldigt mycket och ofta för mycket.. Kan man fundera för mycket?
Men senaste tiden har jag funderat på mina vänner.. En sak har jag kommit fram till att damn alla runt mig har fan skaffat sig en partner :) Och då menar jag verkligen att allt händer samtidigt. Ena stunden är alla typ singlar och nästa gång jag blinkar har folk blivi upptagna.. Inget negativt med det absolut men hm.. Kul att vara den enda singeln i sitt umgänge typ? :P

Jag funderar om det är något med kylan som gör att alla blir så galet kära, isf funkar det iaf inte på mig kan vi absolut konstatera :)

Nu ska jag fortsätta med att spendera en fredag att inte göra ett skit, har inget uppbokat på hela helgen :( Boka mig!!!


Älskad webbcam bild på mig :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Elvira Eriksson

Allt blir ju bra, du kommer också hitta någon vettu;)

2010-01-09 @ 18:50:33
URL: http://elviraes.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0