Falskhet

Det finns inget värre än falska människor. Folk som säger saker för att få uppmärksamhet utan att bry sig om andra. Visst har jag gjort det också, vem har inte men jag tåler inte folk som tror de är något för det. Folk som ljuger sig genom livet och ler för att få folk att se mot dem. Jag har stött på mycket falskhet bland folk och har det fortfarande runt mig.
Hur okej är det att ena dagen umgås med en person och sedan andra dagen prata skit om den bakom ryggen? Umgås med en person för att den har rätt kontakter? Låtsas vara något framför folk?

Åh det finns inget mer som stör mig än det, jag har några äkta vänner och jag vet att ni vet vilka ni är. Det är folk jag litar på men många i skolan och andra i umgänget skulle jag aldrig ens kunnat tänka mig avslöja en hemlighet till dem för jag vet att de hade sagt det till någon annan direkt..

Ni äcklar mig, det finns inget mer som äcklar mig än det och gissa varför jag slutade umgås med vissa.. Jo för att de kunde bara vara falska..

Jaja nog med det tråkiga, folk som är falska kan gå och försvinna gärna för min skull :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Anonym

haha ofta nån ens vill veta dina hemligheter.

du e fan hatad

2010-01-05 @ 19:09:33
Postat av: lizzie

Moget att du är anonym.. Säg vad fan du vill men våga skriva vem du är jävla idiot..

2010-01-06 @ 20:22:59
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0