Alexpalex :)

Idag har varit en jag och Alex dag ^^
Kom till henne vid tolv och sedan dess la vi i hennes stooooora säng och pratade massa skit. Mhm jag gillar det :) Kände att jag behövde träffa någon och då blev det alex..

Imorgon åker jag till Lund för att se hur Alex har det i skolan XD Kommer efter lunch och stör Katefolket :D Hahah känner att jag kommer bli lite mobbad, go spyken!!

Patetiskt person som inte kan säga vad du tycker rakt till mig eller iaf säga vem du är.. Hahah du måste fan va hatad av alla.. Visst säg att du hatar mig men våga iaf skriva vem du är.. Så jävla fegt..

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: A-a-a-a-a-aalex

och då blev det alex..

XD VAD FAN , DET LÄT POSITIVT !



katte heter det , inte kate xD -.- :ccc

jag och alex dagar är bra dagar

2010-01-06 @ 21:24:36
Postat av: lizzie

Hahha jag är alltid posetiv!! :D

2010-01-07 @ 17:36:45
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0