Tack för igår <3

Åååh gud tack för igår, var helt underbart. Saknar hur vi flummade så i skolan, saknar att ha någon som är lika sjuk som mig.. Hm hoppas vi ses snart och bio skulle de bli snart igen va? :)

Vi gjorde först sjuk god pizza och till efterätt blev det cappuccino glass med massa choklad sås och strössel. Sattan gott det var. Därefter flummade vi runt, dansade, sjöng och mycket mer. Hur mycket tror ni grannarna gillade oss? Vid sådär elva tänkte vi "Ja nu ser vi en film.." Det gick ju sådär och när klockan var kvart över två och jag var halvt död gick vi alla hem utan att sätt någon film :)



Någon gång under kvällen, flippade ut genom att jag fick Alex sjal runt brösten och Sofias tröja runt håret. Visst är jag söt? :D Alex gjorde samma och vi konstaterade att hon såg mer afrikansk ut än mig men jag såg inte lika gravid ut som henne!

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0