Och nu händer?

Ja sitter på lektionen vi börjar om tjugo minuter och har en lektion kvar sedan slutar jah. Ska träna idag, gud vad jag är duktig XD

Tog bort lite skit program på datorn, damn vad mycket man samlar på den när man har olika lektioner som behöver olika saker. Alex kommer hem ikväll till tråkiga och kalla skåne. Mohahaha synd om henne NOT..
Damn Herman hitta inte coola saker så man vill ladda ner, tog bort ett program och ladda nu ner ett nytt (OBS Lagliga program pratar jag ju om såklart!) Inte olaglig här nej :)


Hahah damn vad man ser snobbig ut :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: lukes

¨frågestund på min blogg. Fråga precis vad som helst så ska jag se om jag kan svara ;)

2010-02-04 @ 16:09:51
URL: http://nattstad.se/lukes

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0