Klipp!

Jaah nu är jag nyklippt och fin :) Tyvärr för mörkt för att fota i rummet men det är en dm kortare och mycket mer uppklippt. Plus att lite mer inramning av ansiktet och snelugg, blev riktigt bra faktiskt :) På torsdag blir det färgning av håret och älskade syrran är snäll och fixar det till mig.

Vet ni hur duktig jag är? Hela helgen har jag tänkt "Får inte glömma mobil laddaren" Imorse märkte jag att fan jag hade ändå glömt den.. Det blir en omväg imorgon och hämta laddaren XD Först till mamma, tillbaka till lund och sedan till Kävlinge igen. Jah är kanske hemma vid fem - sex?

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 19:57:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0