Heeey, heey baby!

Heej på er :) Sitter just nu och se på One Tee Hill, gud vad det är beroende framkallande! Fick mejl från mammsem idag, jaah då blir det att pierca sig på onsdag, inte nog med det ska jag till doktorn först på morgonen och det finns chans att de tar blodprov.. Och för er som inte vet, lilla jag är väldigt nål och sprut rädd så det ska bli väldig intressant att göra det på en och samma dag XD

Fobier är inte kul va... Jag har väldigt mycket skräck mot mycket kan jag säga, t.ex. spindlar, mörket, nålar, sprutor m.m. Jaah visst kan man vara rädd för väldigt mycket och det är allt annat än mysigt :) Har ni några fobier då?

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Erica

Usch, sprutor är hemskt! Jag lider med dig som kanske måste ta blodprov ;o

2010-02-09 @ 01:31:37
URL: http://ericaadeen.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0