.....

Sitter i skolan nu och börjar om ja när jag skriver den här meningen är det sju minuter.. Vem vill sova? Jo jag, är trött som en... Jah jag är trött och vill helt enkelt gå och lägga mig men nej slutar inte förrän kvart i tre idag.

Alex kom hem igår eller mer inatt.. Vaknade av hennes sms men okej skyll mig själv jag bad henne smsa mig när hon kom fram. MOhahah flyget var försenat och när hon kom kände hon kylan. Jag tycker inte synd om dig Alex eftersom vi andra har levt med det de senaste dagarna och stått ut med en snöstorm medans hon gick i linne i London.

Jajja nog snackat med henne, det blir myskväll med tjejerna imorgon istället, fast först på morgonen på lördag ska jag träna. Asså shit vad duktig jag har vairt, kommer ha tränat tre gånger den här veckan vilket är vääääldigt ovanligt :)

Okej nu ska ni inte behöva höra om mitt tjat, blir myskväll hemma framför tvn än sålänge vad jag vet idag. Vad händer hoss er?


Hm.. Ser man hur trött jag är idag? XD

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0