....

Jaaah gissa vem som är trött? Joh jag!

Sitter i skolan som vanligt, har två timmar kvar, gått två timmar bara i skolan :) Mhm en dag på fyra timmar.
Idiot tåget var försenat idag igen så blev en kvar sen men men, sitter och inte gör ett skit för jag är typ färdig.

Tycker också det är orättvisst att alex kanske ska iväg medans jag måste stanna i tråkiga och kalla Sverige, du kan inte dissa oss! XD Men men, vad händer i veckan då? Jo jag ska träna på tisdag men ska försöka på torsdag också och kanske lördag. På fredag blir det att träffa underbara Anna, Sofia och Alex. Längtar som fan så det blir mysigt.


Trött men musiken gör livet, det är underbart med spotify och lärare som låter en lyssna på musik <3

See yah, dags att fortsätta med svenskan.. Hm <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0