A Whole New World

Ååh den sången är helt underbar, hm fått Disney nostalgi. Alex fel :)

Satt här om dagen och såg hela Mulan filmen på youtube, finns inget mer underbart än att se gamla Disney filmer, det är hemskt att Disney inte gör sådana filmer längre. Tänk vad alla små barn nuförtiden missar av att inte få se dem.

En kompis till mig berättade om hur hon frågat några yngrebarn vad deras favorit disneyfilm var och alla hade svarat som High School Musical och sådana filmer men då hade hon frågat om Snövit, askungen och de äldre så hade de svarat "Ush nej de är ju tråkiga.."

Man är knappt 17 och börjar ändå känna sig gammal när man hör sånt, visst är de underbara? De gamla tecknade filmerna som man såg hundra gånger om och om igen när man var liten men ändå blev man aldrig trött. Min favo var allt den lilla sjöjungfrun, åh jag älskade hennes fina röda hår och hela historian om hur hennes liv var. Älskar den fortfarande men var extremt längesedan jag såg den :)



Kärlek till de äldre Disney filmerna.. Vilken är er favorit? :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0