Shopping

Underbardag med Sofie i Lund, först shopping och sedan bio.
Duktiga jag köpte upp alla mina pengar alltså studiebidraget för November så November blir de fattigaste månad. :)
Men det var värt det och jag ångrar inte ett köp, bion blev Zombieland som var helt okej. Väldigt konstigt men lite kul. (Pinsamt att jag och Sofie blev rädda men men,  vi båda är lättskrämda ;D)
Dagens inköp:
Stövlar
Kläning till systerdotterns dop
Doppresent till systerdottern
Födelsedagspresent till Michael
Lunch (Dyr och inte så god)
Och såklart biobiljett :)

Här är bilder från underbara dagen <3:

Sofie i kläning och jag med två olika kläningar XD(Inget köp)

Någon kort och konstig kläning och Sofie söt i sin tröja :) (Inget köp)

Visst e vi söta :) (Inget köp)

Mina stövlar (Jag är kär! :D)

Kärlek :)

Kläning fotade jag inte men den är fin säger vi helt enkelt :)

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0