One More Day

Visst älskar man måndagsmorgnarna?
Vaknade idag och gjorde ordning mig och allt sådant tjej skit, ska ta jackan för att bege mig, vad tror du inte jag märker? Den är borta den jäveln -.-' Letar snabbt runt och hittar inte den, visst det är bara en jacka men hallå mitt busskorg var i den!
Sprang till bussen och fick betala själv, bussen var försenad vilket är lika med spring till skolan. Woho plus att man frös isönder så kallt det var.
Men men dagen gick snabbt men som sista lektion ville vår lärare ut på rundtur i Lund för att se på stenar (Jippi.. 30 frusna ungdomar på stan) Efter det slutade jag och då stack man till Kävlinge för att bli fotad till Sandras skol fotot projekt. :) Sen stack man till bjärred och latade sig! Have a nice day! :)

Fotot från dagen:

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0