MVG! :D

Så idag har varit en bra början, eller jah kanske inte helt okej. Vaknade med huvudvärk, igen!
Ush jobbigt jobbigt, skulle vilja krypa ner i sängen och dra täcket över sig. Men men första lektionen var samhälle om för en gångs skull var kul. (Var chockad, jag lovar) Först såg vi en film om Nordkorea väldigt intressant men sedan var det dags för att få kolla provet. Som vanligt blev jag illamående och tänkte att jag skulle få IG vad annars?
Medans hon berättade om poängen och sådant fick jag panik och när pappret väl låg framför mig var jag rädd att riktigt kolla på betyget. Men som ni förståt öppnade jag det och fått MVG!!!!
Yeay, så jävla glad blev jag. Men men senrare får vi kanske veta hur historian gick vilket är blää kanske det gick lite bra? Och inte nog med det har vi språk prov imorrn *suck*
Det går bra (Tänk posetivt!)
Vi ses <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0