LOV!!!

Fan vad jag är trött, men det är ju lov nu!!!
Klassfest idag men eftersom jag ska umgås med pappa i helgen som kommit hem från sjukhuset under helgen fick jag skita i det och sova istället :)
Drick inte för mycket sötnosar ;)
Fick ett brev fråb sjukhuset igår.. Kommer dröja hela tre månader innan de kan skära upp mitt tandsköt, har väntat snart i två år för att få tänderna bra -.-'
Idag var det utkläddnings dag och hade inte gjort något men sötnos Alice kom klädd som farmer, hon var sjukt söt! Men eftersom ingen i vårt umgänge hade fixat sig målade jag ett är på kinden och gjore det lita rött så hon blev glad, "fin" bild kommer i slutet på det.
Men men jag ahr inget att göra under lovet så om ni kommer på något man kan göra så säg gärna :)
Puss på er <3


Skriv något om ni pallar!
Postat av: della<3

sööt bild^^<3<3

2009-10-23 @ 23:37:08
URL: http://[email protected]
Postat av: lizzie

Naw tack :D

2009-10-24 @ 00:47:45
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0