KAAALLT

Okej varför fryser jag hela tiden? Jag blir aldrig sjuk utan fryser bara hela tiden .__.
Men men, var hon tandläkaren idag och det enda de gjorde var att känna på tänderna IGEN! Men sedan sa de att de skulle boka akut tid till mig hos någon tand eller kök kirurg har ingen aning vad det riktigt var men det var en kirurg iaf :)
Sen fick jag tillbaka italienskan, ett VG blev det iaf men jag tycker hon har för höga krav på mig :)
Fick veta att drama läraren bara ville ha inlämningen på it's learning så när jag kom hem blev det snabbt att skriva om den för att skicka, han lämna in den en kvart innan de stängde ner det :)
Men men dagen var väl bra.. Måste gå på någon jävla drama sak som är från sju till halv tio. Yerk..
Ses puss på er :D

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0