Hej på er igen :)

Så nu är jag hemma i blåsiga skåne igen. Okej klädesholm var också extremt blåsigt :)
Helgen har varit kul men mycket har hänt också. Men jag har varit på nordens ark och kollat på utrotnings hotade djur från hela världen men i lördags kom et tungt samtal.
Just nu bor jag hos min syster vilket kommer göra att jag kommer vara mindre på internet. Pappa ligger på sjukhuset och mamma är Italien så det blir hos syrran till mamma och Michael kommer hem vilket är onsdag natt.
Hela veckan har varit tung med massa svek men jag hoppas du blir helt bra pappa och snart kommer hem <3
På fredag blir det förmodligen bio med Alex, vilket är hennes födelsedags present från mig :)
Något förslag på en bra film som går?
Vi hörs <3

Jag och Alex <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Ähläx :)

aww , gulligt :3

vi får snoka upp ngn bra film och äga ut biosalongen XD

2009-10-05 @ 16:27:29
Postat av: Lizzie

hahah jah det gör vi, stackars folk som ska vara i närheten av oss :D

2009-10-05 @ 23:49:38
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0