hej igen :)

Okej jag har verkligen sugit på att skriva senaste tiden och det är för att mitt liv är så tråkgit så ni skulle somna om ni läste det :)
Men jaja, vad har hänt nu sen sist jag skrev?
Som jag skrev i fredags umgicks jag med min pappa i helgen så det blev en lugn och mysig helg ska till honom igen på fredag och då ska vi äta gott :)
Sen igår så var det ungdomsrådet, det kom några och pratade men vi fick fika som vanligt så alla var glada och nöjda, sen träffade man ju Sofie och Sandra igen alltid kul :D
Fick också veta att några jobbiga personer kommer kanske inte få gå vidare så haha på er och yeay på mig.
Sen kom farmor och hämtade mig i spö regn verkligen, fy fan säger jag bara. Åkte till henne och satt och läste Camilla Läckbergs nya bok. Hon skriver sjukt bra och rekomenderar hennes böcker starkt. :)
Sov över hos henne och så idag blev det hälsa på pappa på Orup i Höör och såg var han bor så länge under veckan. Bara några dagar tills han är hemma igen!
Sen var det hem till Svalöv hos farmor, tryckte i mig en pizza som bara fick mig att bli illamående absolut ingen jag rekomenderar. Läste ut Camilla Läckbergs bok och åkte sedan hem och nu sitter jag här.
Imorrn blir det att träffa Sandra och då blir det dunder flum!
Sen på torsdag ska jag träffa Sofie och köpa doppresent till lilla Clara, ush vet inte vad jag ska köpa till henne, ska nog köpa en kläning till dopet också så det får ni se sen.
Hahah just det, någon jävel tyckte det var kul att sprida ett ryckte om mig också, alltid lika kul att få ett sms av en orolig syster. Hahha men men, den personen har väl tillräckligt med problem om han säger så!
Ha det bra så hörs vi mer sen. Puss på er <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0