Underbar lördagskväll

Har typ precis kommit hem efter en jobbig natt :)
Fast tack underbara Williebög för igår <3
Igår när jag skulle ta bussen till Lund så var den tio minuter försenad, den jävla busschaffören skulle köra sakta och krångla med varenda en som kom på vilket ledde till att jag var inne i lund 18.50 och tåget gick 18.51. Såklart han jag inte utan jag sprang allt vad jag kunde och när jag var halvvägs ner för trappan hörder jag hur tågets dörrar stängde sig. Fick ringa Willie i panik men efter mycket löste vi det att jag skulle åka med Josse och Padde till Willie :) (Willies mamma bor mitt ute i ingenstans så hade aldrig hittat dit XD)
Kom till Josse och efter ett tag stack vi iväg. Ja just det det var en Halloween fest så alla var utklädda XD
När vi kom dit var det någon som grillade och musiken var full igång.
Kvällen blev lyckad och jag lärade känna många nya och roliga människor men vid tolv var jag slut eftersom jag sovit sex timmar under natten (Tack alex för du väckte mig på morgonen -.-)
Henke och Syrran hämtade mig och jag somnade i soffan på gården som de passade.
Vilken jävla natt det blev!
Där var två katter som turades om att vara förjävliga och lägga sig på mitt huvud så jag vaknade men inte nog med det så lyckades en av hundarna rymma från dens instägnad och hoppade upp i soffan som jag sov i.
Fem - sex timmars sömn blev det -.-
Hjälpte syrran sen att fixa i stallet :)
Puss på er vi hörs (Biler lägger jag nog upp senare) <3

Gissa vad jag var? (A)

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Martina :)

2009-10-20 @ 15:08:07
Postat av: Martina :)

Det var faktiskt rätt kul i lördags :)

och ja, du var den nya personen hah. för mig iaf ;o

men tack för alla trevliga pratstunder =D

2009-10-20 @ 15:09:47
Postat av: Anonym

Hahah vi får ses och ha trevliga pratstunder igen helt enkelt :D

2009-10-20 @ 17:25:51
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/
Postat av: Martina

hahah, det tycker jag :)

2009-10-22 @ 19:32:46

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0