Tjingeling

Idag har jag haft e chill dag, eller ja jag hade prov men det kändes super! Ett VG kanske? :)
Igår färgade jag AlexPalex hår och det blev mycket bra, utom hennes nacke som blev slaktad av färgen (Eller jah det var nog egentligen mitt fel men vem bryr sig, vi skyller på färgen)
Inställd fest på fredag, bläää så det blir lugn kväll där men på lördag blir det passa Clara och det blir nog allt annat än lugnt.
Söndag blir det underbara New moon med mina sötnosar Anna och Sofia <3

Imorrn blir det ju förestän också slaget om Lund, Kate mot Spyken!!! Spyken ska äga ut de små snobbarna :)
Kommer bli sjukt kul...

See yah



Ååååååh han är så snygg :) Dregel säger jag bara, ush stackars dem som ska se film med oss. Jag oc Sofia kommer försöra filmen för dem, hoppas Anna kan hålla oss lite tysta kanske :)

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Nicklas

Är det hans bristningar där nere vid byxorna ? LOL ser ut som han har två på ena sidan och en p åandra :D

2009-12-02 @ 14:02:58

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0