Spyken!!

Var först hos doktorn i morse, fick veta att jag skule göra exakt samma sak med tån som jag redan gjort, mamma kasta några hundra kroner i luften där :)
Åkte sedan till skolan för att ha matte, de andra hade prov och jar räknade vidare utan att fatta hälften...
Sen stack jag och Alice till Gymnasiemässan där vi tog över Nina och Ena och lockade till oss elever till SPYKEN!
Världens bästa skola helt klart men man överdrev inte alls när man pratade med 94:orna.. Asså shit vad stora i munnen de kan vara.
Sen blev det idrottsprov och nu håller jag och pappa på med maten :)
Dop imorrn!!

See yah <3


Söta Alexander fick vara modell för spykens *host* jätte fina tröjor :)

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0