Ont .__.

Kom precis hem typ efter en lugn dag. Fryser typ ihjäl men det är en annan sak, varför måste det vara så kallt?
Var hos skolsystern idag för att kolla min svullna tå som gjort jätte ont. Fått veta att jag ar en ordentligt infektion och om jag inte går till doktorn snart kommer det spridas.
Men kul iaf imorrn har jag sovmorgon till tio! Men mamma fixade så jag kunde gå till doktorn.. TJugo över åtta -.-' Där var min sovmorgon borta.
Men det kan nor gå bra ändå man överlever :)
Gymnasiemässan imorrn!!!
Lördag är det dop :D

Seee yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Syster yster

Sa vi ju till dig att du skulle gå till doktern ellerhur? När ska folk börja lyssna på mig?

2009-11-06 @ 00:18:51

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0