Helg!

Kom för mindre än en timme hem från skolan och det är ju bra för det betyder att det är underbar helg nu!!
Skrev inget igår och det var för att jag var så trött och sjuk igår och hemma hela dagen för att vila. Så det blev inget inlägg för orken var inte hög precis.
Idag har det varit en helt okej dag, lite seg måste jag säga och att avsluta med skrisko var väl helt okej.
Även om jag såg ut som en bambi på is, glider runt och typ skrattar ihäl mig när jag ramlar men som tur finns det söta personer som Ena som hjälper en upp när man är klantig som jag.
Ikväll blir det lugnt och förmodligen resten av helgen utom imorgonkväll då det är gåsamiddag med familjen, trevligt trevligt :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0