English...

Har engelska nu, då undrar ni kanske varför jag sittr och bloggar på lektionen?
Well... Jag är färdig med det jag ska göra eftersom jag gjorde det hemma! Trodde vi hade det i läxa men nej det vissade sig bara var en uppgift vi fick tid på till lektionen. *Suck*

Folk sittrer runt och arbetar så duktigt tycker jag men ack inte jag, har min andra lektion och om åtta minuter slutar vi och har lunch. Fast jag är inte hungrig, eller jo men inte sugen på skolmaten som verkligen är det sämsta man kan äta.

Har hela tre långa lektioner kvar efter detta och sen är det hem och ta det lugnt men ska iväg ikväll någon timme så mycket vila blir det inte. Åh palla jag vill sova hela dagen lång just nu, är helt seg i hela kroppen.

Imorrn slutar jag vid tolv så då är det chill!

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0