Claras Dop

Kom precis hem från min syster dotters Dop och för er som inte vet är jag inte bara moster utan också gudmor :)
Det blev lyckat men ush vad nervös jag var när jag skulle läsa upp psalmen inför alla men det gick väl helt okej, kunde gått mycket värre XD
Clara var helt underbar och skrek inte en enda gång, blev lite rädd då och då men annars var hon världens ängel. Är lite trött nu efter varit igång sedan elva då vi fixade lokalen så kommer sova riktigt skönt inatt.
Tänkte lägga upp lite bilder men inte så många om ni vill se mer kolla min bdb. (http://lizzgoesmizz.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1257548401&id=422641676)

See yah <3





Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0