Trailer till skolan :)

Sitter på geografin nu, har precis hållt på att spela in trailer till svenskan i skolan och gissa vad jag ahr gjort?
Jag har duschat med kläderna på och blivit bitchslappad på riktigt :) Nej inget hat mot mig utan kära filmen behö vde det! Lite obehaglit men ändå nice, stackars Y var helt förkrossad när hon slog mig men som sagt mycket ska man ju tåla.
Nu har vi redovisningn sen är det hem och byta om till något mer mys, hm borde kanske plugga till Engelskan men palla egentligen..


Ny duschad och fin :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Y

Förlåt! Du har 2 fria bitchslappar på mig, använd dem väl! <3

2009-12-07 @ 13:02:42
Postat av: Lizzie

Hahah när du minst anar det Y ;)

2009-12-07 @ 13:36:25
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0