Tjaaaao

Tänkte jag kunde skapa ett snabbt inlägg innan det blev den 23 alltså lilljulafton. Okej allt känns faktiskt riktigt sjukt att det redan har hunnit gå så snabbt. Om tio minuter är det en dag till julafton. We like!
Idag har varit en underbar dag i snön måste jag säga. Först var jag med Alex i Lund och träffade Oskar, de två köpte presenter och jag var fattig som alltid. Hm finns det något ord som heter spara?
Iaf efter någon timme stack vi hem till Alex, jag gick och hon halkade fram. :)
Där efter skulle vi få upp hennes säng, den är stor och underbar. Vi fick stå och dra den upp för balkongen för  fick inte upp den uppför trappan, det var kul men lite sjukt måste jag säga. Sen blev det laaaat och Alex var lite olaglig :) Olalala, hahah nej bara lite ^^

Imorrn blir det Avatar med min sötnos Sofie.. Tack ungdomsrådet för gratisbiljetterna!



Jag och Sofie är sååå Smexiga på denna bilden asså, saknar falsterbo! <3

Höhö sex minuter kvar och jag gjorde det!

see yah <3  Oj nu var det fem minuter till 23 :)

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0