Snart drar man vidare..

Okej om typ 40 minuter drar jag vidare till min kära mamma och där vi ska ha gäster. Sen blir det såklart klappar vilket är extra kul :) Syrran och Henke kommer att hämta mig sen så drar vi dit.
Åh nästa vecka kommer massa kul hända!
På onsdag ska jag och några tjej vänner till marshmallow och ha sjukt kul! Sen på torsdag blir det nyårs fest med min bög, Josse och Sofie älskling sen ännu fler såklart. Längtar som fan kommer bli helt underbart. De bästa vännerna i samma hus, kan inte bli mycket bättre :)


Dagesn klädsel :) En söt tröja jag fick av syrran i julkapp som stämmer väl helt okej XD


Sminkning idag :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0