Sleeeeep

Kom hem en och en halv timme tidigare än jag brukar och det var helt underbart :) Kom hem började plugga engelska och efter ett tag somnade jag XD Aah det var nice fast jag sov bara i en kvart sen kom mamma hem och då vaknade jag..
Vem mer än jag hatar att tvingas vakna när man hellre vill sova ut och vakna pigg och glad?

Kommit på att alla mina vänner verkar känna varandra :) Haha skåne är för litet som jag säger, blir alltid lika chockad när jag ser en kompis på någon annans kompis foto eller de pratar med varandra och enligt mig ska de aldrig ha sätts förut XD

Jajja livet är kort och världen är litet :)



Saknar Taizé... Nästa sommar asså <3

See yah <3


Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0