Skola :)

Sitter på engelskan (Hm ska man skriva på engelska då? Äh palla det får bli på svenskan XD)
Fått en uppgift att hitta fakta om indisk musik.. VI har två lektioner på oss men efter en halv är jag redan färdig och det blir en kul lektion på fredag va? :)
Idag blir det FBU ungdom vilket är woho för jag typ aldrig är där..
Mindre än tre veckor kvar i skolan, typ två och en halv och det är helt underbart.. Jag längtar :D



Såhär uttråkad är jag ^^

See yaah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har en gåta på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 5 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.


Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0