Lugn

Okej nu har jag lugnat ner mig mer och inte lika sura men det betyder inte att jag inte har samma åsikt om henne!

Sitter utanför lektionen och ska snart börja, då ska vi göra vår underbara trailer och fy fan vad bra den ska bli!! Vi är världens bästa grupp och har sä jäkla kul. Vi kommer äga ut alla :)

Slutar sedan och då blir det hem, ta en varm och läng dusch, sjunka ner framför tvn med datorn och en varm eller kall kopp varm choklad. Mm jag längtar jah får ju inte glömma den underbara filten som kommer värma mig. Som jag har skrivit innan fryser jag ju hela tiden så filt är alltid ett måste framför tvn!


Trött och sliten är man idag, lita maskara är allt jag har :)

See yah <3

Skriv något om ni pallar!
Postat av: FATMA | sångerska

Så vad tycker du om Megan Fox? :o

2009-12-03 @ 19:16:04
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Öhh... Jag tycker hon är okej, vadå då? XD

2009-12-03 @ 20:33:37
URL: http://lizzgoesmizz.blogg.se/

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0