Lillejulafton :O

Okej hatar när datorn får damp och allt man skrivit försvinner :)

Men men det jag skulle säga var att jag var och såg Avatar som var extremt underbar, så underbar att det inte finns ord till det. Ni som inte tycker den är bra ska gå och se!! Ni kommer inte ångra er kan jag lova, kärlek till den underbara filmen :)
Vad där med min underbara Sofie som jag alltid har lika kul med, kanske ses vi på nyår igen. Hoppas det iaf <3

Så om mindre än en timme är det julafton så jag passar på att säga GOD JUL!
Skriver väl ett inlägg sen om någon timme men annars blir det nog inget imorgon, ska försöka vara internet fri.
Just det jag fick en ny spegel hos mamma idag, den var fin och lika lång som mig :)

Ha en bra jul alla!

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0