Julhandel

Kom precis hem från att ha julhandlat, det blev bra men är trött nu. Gick upp halv nio för att dra till Nova med pappsen. Så nu har jag köpt till alla utom Henke och Pappsen men jag vet vad Henke ska få :) Ni får tyvär inte veta något eftersom det kan ju förstöra överrask ningen för andra :O
Är helt slut nu, vi fick springa för att hinna med tåget hem så nu sitter jag här och slappar. Ska ta tågen klockan sju med Sofie och då blir det in till Lund och se Bröllopsfotografe, trycka i oss godis och äta något annat onyttigt till mat :D
Ja jag vet att det är att tjocka sig men jag älskar det och pallar inte bry mig om det är fel XD

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0