Hemma

Okej igår var helt underbart. Sofie och jag har alltid så jäkla kul <3
Stack då in i Lund, där åt vi på Subway (Goott), sen drog vi och tog ut biljetter. Helt underbar kille i klassen som var så jäkla rolig, det gjorde oss väldigt glada iaf.
Sen stack vi och hyrde tre filmer som vi skulle se efter, det blev två tjej filmer och en tredje wolverine. Efter det köpte vi massa godis, hahha fan vad vi är tjocka men visst är det kul att tjocka sig!
Sen blev det som sagt bröllopsfotografen, de på bion brevid ville nog klösa ut våra ögon eftersom vi gjorde lite roliga ljud ifrån oss varje gång något pinsamt skulle hända.
Sen stack vi hem, såg bitchen men iggade henne och drog iväg Sofie snabbt som satan så vi slapp henne. Tog tåget hem, bäddade ner oss i soffan och såg första filmen. Där efter la vi oss i sängen, klockan var då halv tre på natten men ush jag och Sofie kan fan aldrig vara tyst.
Vi började diskutera gamla minnen och åh vad sjuka vi var som små men udnerbart kul hade vi, ni som hört våra minnen hade nog inte kunnat tro vi var kloka.
Vi pratade till kvart i fyra då vi också kommit fram min framtid: Ensam moster söker
Somnade tillslut och sen blev det lite sömn men en mys morgon, såg den andra filmen med frukost. Tyvär han vi inte se den tredje eftersom hon skulle jobba och jag skulle hem.
Nu sitter jag här nästan sovande i soffan och ska upp på övernågingen och städa :)



Gammal bild på mig och sötnos, ah vi har ändrats både mycket och lite.

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0