Hej igen! :)

Som ni märkt skrev jag ju inget igår men det finns faktiskt en anledning till det, igår var jag och träffade massa folk i Eslöv och kom inte hem förrän vid halv två och då var den bums i sängs.
Men jag och Alex tog iaf bussen vid sju in till Lund och därefter tåget till Eslöv. Cheka och två andra tjejer som hette Sandra och Emma var där och tillsammans stack vi för att träffa de andra.
Det var sjukt trevligt men tyvär började Sandra må illa och eftersom det var fyra som tänkte sticka hem och inte sova över tog vi tåget tillsammans och åkte redan vid tolv men men..
Väl inne i Lund flummade vi lite eftersom det var en halvtimme typ till bussarna gick och jag fick veta att Sandra också var med i FBU ungdom och varit på lite olika övningar som mina andra vänner. Skåne är för litet som jag sagt!
När jag och Alex väl tog bussen var klockan typ redan ett på natten.
Vi fick lite buss underhållning också, en sur kärring började klaga på busschaffören och sa om och om igen "Jag vill ha ditt namn och nummer" Tillslut blev hela bussen typ sur på kärringen och började bråka med henne, haha det var specielt 40 + som var trött på henne XD

Men det var en fun kväll, tack Alex och Cheka för jag fick följa med <3

See yah <3

Skriv något om ni pallar!

Jaah ni skriver här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0